چه زیباست

.....عشق چیست؟

چه زیباست به خاطر تو زیستن

و برای تو ماندن به پای تو مردن و به عشق تو سوختن؛

و چه تلخ و غم انگیز است،دور از تو بودن،برای تو گریستن؛

و به عشق و دنیای تو نرسیدن؛ای کاش می دانستی بدون تو؛

مرگ گوارا ترین زندگیست؛بدون تو و به دور از دستهای مهربانت؛

زندگی چه تلخ و نا شکیباست؛ای کاش میدانستی مرز خواستن کجاست؛

و ای کاش میدیدی قلبی را که فقط

برای تو میتپد

دوست دارم تا آخرین باقیمانده جانم تو را عاشق کنم

زندگی من در زلالی چشمان تو خلاصه شده

زندگی من در نفس های بازدم تو جاری شده

زندگی من در همین از تو نوشتن ها وسعت یافته

نفس کشیدن من تنها با یاد آوری زنده بودن تو امکان پذیر است

همین که گاه نگاه چشمان پر از عشق یا سردی تورا میبینم برایم کافیست

و قانع کننده است که که زندگی زیباست

اگر روزی از دیار من سفرکنی با چشمانی نابینا شد از گریستن در نبودت

جای قدمهایت را بر روی سنگفرش خیایان گل باران میکنم



نظرات شما عزیزان:

r
ساعت13:55---28 خرداد 1392
سلامممنون که به وبم سر زدی/راستی با افتخار لینکتون کردم.موفق باشی.

r
ساعت22:01---27 خرداد 1392
سلام مطالبی که گذاشتی واقعا عالی هس نهایت استفاده را بردم//به من هم سر بزن.موفق باشی.

مصطفی
ساعت22:00---27 خرداد 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن در ضم من همدم ندارم اگه خواستی بهم بگو تا شمارمو بدم آشنا شیم خوشحال میشم جوابت مثبت باشه مطالبت منو یاده عشقم میندازه منتظرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:,ساعت21:15توسط سامیه | |